måndag 21 mars 2011

Ringde vårdcentralen

...och fick prata med en väldigt förstående sköterska :) Hon höll ju med mig att det inte var någon idé att jag kom och "visade upp" ryggen och tog upp en läkartid, då jag dels vet vad det är och dels har en tid hos naprapaten i morgon. "-Jag lämnar över det här till doktorn som skrev ut citodon förra veckan, så får han fixa det åt dig"

Så idag blir det till att ta det lugnt och ikväll ska jag ju "värda" på kibox-passet. Blir till att hjälpa Göran med att instruera och sedan titta på då de andra tränar...skittrist, men har ju inget val... Jaja, min tid kommer väl - någongång!

I dag har yngsta dottern provat på att "bada isvak" med skolan. MODIGT !!! Hon smsáde att isen var 50 cm tjock och att det gått bra.

Jag har ju tidigare funderat på att flytta från blogspot till någon annan blogg-sida,så jag kan ha låsta/hemliga inlägg, en tanke som mognar så smått för varje dag som går... vi får väl se.Vet bara inte hur det fungerar så jag får väl luska lite innan jag gör något förhastat *haha*

Ha en skön måndag alla vänner där ute i landet!
kramen

5 kommentarer:

  1. Lagom är alltid bäst när det gäller ont i ryggen. Jag kan inte sitta när jag har ont, fast det glömmer jag av och sätter mig ändå. När jag sedan reser mig upp så är det " låst". Ligga på ryggmär bra men det kan man ju inte göra hela dan. Jag har heller aldrig badat isvak. Mycket modigt. Lindex har en bra prisklass som passar min plånbok. Kramis Mamma mia

    SvaraRadera
  2. Kan inte mer än hålla med dig om det du säger!
    Man känner ju sig bäst själv.

    Bada isvak, hon är ju inte klok :/

    Du har fått en award hos mig.

    SvaraRadera
  3. Vad bra att du får den hjälpen av VC, du kan ju alltid starta upp en ny blog och dubbelblogga innan du bestämmer dig :) Kram

    SvaraRadera
  4. ISVAK??? Åh herregud!!
    Hoppas att det hjälper i morgon hos knotknäckaren!

    Puss

    SvaraRadera
  5. Hoppas det hjälper imorrn!

    SvaraRadera