torsdag 17 mars 2011

Varit och tränat

Ja, idag har jag varit på gymmet och tränat igen. Blev 45 min styrketräning och 60 min konditionsträning - HÄRLIGT !!!


Men... nu har jag plötsligt ONT I RYGGEN ??? Gör ont på vänstersida och strålar lite ner i benet. *buähhh* Nej då, SÅ farligt är det inte, men jag känner helt klart att jag måste ta det lite lugnt. Det "lustiga" med ryggont är att då man har det mår man så fruktansvärt dåligt och har så ont så ont (jag gick ju med ryggskott i nästan 20 år tills jag träffade "rätt" sjukgymnast, så jag VET vad jag pratar om) men när det sedan går över så kommer man inte ihåg HUR det var och det är nog därför som många inte heller gör alla ryggövningar som de "borde" göra för att slippa ryggont... Men nu är det ju så att jag faktiskt TRÄNAR, så jag tror att det här beror på att jag legat konstigt, eller gjort något knasigt, så jag TROR inte jag ska bry mig så mycket om det, faktiskt...bara ta det lite lugnt...

Och nu verkar det inte som att vännen M har tid att gå på någon boxning med mig ikväll, och kanske är det bra om jag "vilar" lite...för på lördag ska vi ju vara med på "Utmaningen" och den vill jag INTE Missa!

Jaja, mer uppdatering kommer senare!

kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar