måndag 28 mars 2011

Vilken dag...

Dagen började väldigt bra, eller ska jag säga behaglig...jag hade en dröm, ni vet en sådan där dröm som känns så himla "nära" och som man inte vill släppa taget om...vad den handlade om? Ja ni... en ungdomskärlek faktiskt *haha* Och han har liksom "hängt med mig", i tanken, hela dagen.Brukar ni vara med om sådant?

Gick en sväng med hundarna och sedan var det inte mycket tid över tills jag öppnade butiken. Det är så himla ROLIGT nu då det kommer många, varje måndag. Det rullar på, liksom. Har även ett infomöte i morgon inbokat, med två nya kunder.

Sedan blev det till att byta om till min nya F&S-outfit och dra iväg till boxningen:


Ryggen känns lite idag, och som "tur" var så var Göran genomförkyld, så han orkade inte köra så mycket. Så det blev en lugn träning för mig, även om jag mot slutet var med på alla grupp-övningar som vi gör. Men nu KÄNNS det lite väl mycket så kanske blev det lite för mycket i alla fall...men, inget jag dör av ju!

Lovade ju bild på smörgåstårtorna vi åt igår, så här kommer bilder:




Nu ser jag "mamma byter bo" och sedan blir det mitt favvo-program, som äntligen börjat igen: Project Runway !!! Jag blir SÅÅÅ inspirerad av att titta på det :)

Ha en skön kväll där ute i landet!
kramen

6 kommentarer:

  1. Åh vad fina! Nya avsnitt av project? Vilken kanal och när? Älskar det!
    Du är coolare än jag nästan!

    SvaraRadera
  2. Så skrolla fort förbi tårtorna, Blir det några valpar i familjen*?
    Kramis Mamma Mia

    SvaraRadera
  3. Vilka smörgåstårtor... Underbart goda ser de ut att vara. Vad har du för fyllning ? Ja nu har de åkt, hade ju med velat åka ;) Kram

    SvaraRadera
  4. åh vad gott det ser ut! elakt av dig att lägga ut bilder sådär! blir galen :P

    jag drömde också en konstigt verklig dröm, när jag vaknade började jag göra det jag drömde tills jag kom på att det inte var verkligt :P

    SvaraRadera
  5. Fördelen med en egen remiss är ju att man slipper "visa upp sig" för läkaren på vc om man mår dåligt över sin kropp. Jag blev nekad av min gynnläkare när jag baddräkt henne skriva en remiss ang magen. Jag grät floder när jag gick i från henne. Annars respekterade jag henne högt. Väldigt besviken på henne och Jill inte hånfull henne igen. Möjligtvis om jag gör en op till. Då kan jag gå dit och "visa upp mig" och berätta hur besviken jag blev. Kramis mamma mia

    SvaraRadera