måndag 7 mars 2011

Ont i kroppen

Ja, det är vad jag har nu... efter 90 min härlig KiBox har jag nu landat i soffan, och känner hur det värker i hela kroppen då jag rör mig...Vi får se hur det känns i morgon :)

Dottern F fick brev om antagningsproven på rytmus, idag. Hon har fått tid på måndag, men jag måste ringa och höra om vi kan skjuta på det, eftersom hon ju opererar bort sin polyp i näsan på torsdag. Vore ju bra om hon får läka lite mer innan hon ställer sig där och sjunger. Hon har ju även sökt Singer/songwriter och till det provet ska de framföra 2 egna skrivna låtar med gitarrkomp. Blir spännande att se vad hon kommer med !

Nu ska jag titta lite på tv innan jag kryper ner i sängen för att sova...nöjd med att ha tränat 3 timmar totalt idag ! :)

2 kommentarer:

  1. Duktiga du, det är ju ett rejält pass du har tränat för att inte har tränat på länge. Känns säkert i hela kroppen nu :) Kram

    SvaraRadera
  2. Duktig du varit då!!! Jag har med tränat... mina magmuskler :(
    Kan du träna så hårt med din ömma kropp? Såg ditt veckoschema... jisses kvinna! Ge mig din energi!!!

    Kram och tack för omtanken!

    SvaraRadera