tisdag 29 mars 2011

Snö - igen???

NÄR ska allt det här ta slut??? Sååå trist att titta ut och se att det SNÖAR - BLÄ!!!

Har bokat in ett kundbesök idag kl 14, då 2 nya kunder kommer för inskrivning.Kul!

Senare ska jag till huvudkontoret i Solna på informationskväll om Cambridge Viktprogram -ser jag fram emot i MASSOR!!! Ska nog åka någon timma "för tidigt" så kan jag fördriva tiden lite i Solna Centrum *smile*

I dag är det makens födelsedag så jag har ringt och grattat honom. Firad blev han ju i söndags.

Några har undrat över vilka fyllningar jag har i mina smörgåstårtor. Jag säljer ju smörgåstårtor (har ganska många beställningar framåt vår-försommaren) och den här gången fick det bli:

Fyllning 1: leverpastej, bostongurka, isbergsallad och gräddfil
Fyllning 2: kassler, fransk senap, hackat ägg, chilikrydda och gräddfil

Sedan gör jag en röra av gräddfil, lättmajonnäs och gräslök, som jag brer över hela tårtan, och sedan garnerar jag. Denna gång blev det ägg, räkor, röd lök, citron och dill.

Jag har aldrig grädde eller använder feta produkter, vilket gör att den inte blir lika "stabbig" som andra smörgåstårtor.

kram kram - hoppas NI slipper snön idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar