måndag 14 mars 2011

Det började segt...

Ja, i morse var jag så trött så trött, och då jag tittade ut på regn-gloppet blev jag bara ännu tröttare...*SUCK*

Men, jag följde min plan och åkte till gymmet. Där har jag svettats i 90 min och när jag kom ut sken solen ifrån en blå himmel - YES!!! Det vänder snabbt :)

Nu ska jag ta det lite lugnt innan jag öppnar butiken, och sedan blir det ju till att vara värdinna på KiBox-passet. Är lite nervös hur det ska gå...kommer jag att komma ihåg allt? Kommer jag att stänga av musiken där jag ska osv osv men som tur är så är ju Göran ganska "självgående" som ledare vad jag förstod av Marina, så vi löser det väl tillsammans.

Stackars dottern F får ju inte träna nu på 2 veckor, så hon blir hemma. Hon mår bättre, men det gör fortfarande lite ont i halsen. Men hon gick till skolan idag, då de har Nationella prov i svenska, och "det får man inte missa"!

Så, nu är det VILA som gäller en stund <3

bye bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar