söndag 6 mars 2011

Veckan som kommer...

... ser ut så här:
Måndag: fm träna på gymmet, butiken öppen 15-17.45, Ki Box 90 min
Tisdag: Crosstraining, baka mini-semlor till kvällens möte på brukshundklubben
Onsdag: Crosstraining/ev gym, föräldramöte på dotter A´s skola
Torsdag: Dottern F ska operera bort sin "Megapolyp" i näsan, Ki Box på kvällen
Fredag: Jobb i gymmet 11-13, ev träning, middag med vänner på kvällen
Lördag: gym? Mannen på herrmiddag - här hemma: MELODIFESTIVAL!
Söndag: Jobba på gymmet 19-21

Känns som att jag har att göra...och det blir en hel del träning.
Och den 19/3 har dottern, vännen M och jag bokat in oss på F&S "Utmaningen" där vi kommer att köra spinning, cirkelfys, skivstång och Ki Box, under 2,5 timmar (man är på varje station i ca 30 min.)

Nej, nu måste jag nog vila, så att den här träningsplanen håller...go´natt!

1 kommentar:

  1. Tack kära du.

    Jag är stolt över att jag klarar det själv, tro inget annat. Jag fick chansen till operation men jag tackade nej och det är jag oxå glad för.

    Jag har 15.6 kg kvar så det ska flrhoppningsvis gå snabbt.

    SvaraRadera