torsdag 3 mars 2011

YES - DE ÄR TILLBAKA !!!

Ouiiiii - Gladiatorerna kommer tillbaka i TV! För er som inte vet det så är detta något som jag ALLTID velat vara med i !!! Min "ultimata utmaning" här i livet.


Nu var det liiite kort tills man skulle anmäla sig, så jag hinner inte träna upp min kropp så pass - inte till denna omgång i alla fall *hahahaha*

Jag har ju tränat en hel del med Johan Oldenmark (Plexus) då han håller till här i n-e och han är precis så där trevlig och glad som man uppfattar honom i tv. Jag började gymma för flera år sedan och då tränade vi ganska ofta på samma gym, och han livar upp stämningen med sitt glada humör. Och fastän jag då vägde bra mycket mer än 100 kg och inte alls var någon "atlet" så kändes det som att vi var "jämlikar"...

Men...man kan ju säga som så att ett deltagande i Gladiatorerna inte är lika "långt borta" som det var tidigare då det gick på tv, så nu har jag ett MÅL med min träning *asg*

kram kram

5 kommentarer:

  1. Det är bra med mål! Säg till när du anmäller dig till Gladiatorerna så kanske
    jag hänger på:-)
    Kramis Mamma Mia

    SvaraRadera
  2. Tyvärr så har jag mest fått skit för allt, mina syskon gör aldrig fel så nu har jag tröttnat.

    Wihoo jag följde alltid gladiatorerna innan och jag hoppas att vi en dag får se dig i rutan.
    Kram på dig

    SvaraRadera
  3. Vad skoj, det är ett program som jag har sett då och då. Kämpa på så kanske du kan anmäla dig till nästa omgång ;) Kram

    SvaraRadera
  4. Skitkul!! Vi va och kollade live i Växjö, pampigt och skojigt!!!

    Blä på kilo.. hatar..... men men nu så!
    Skönt att det går åt rätt håll för dig!!!

    SvaraRadera
  5. jag älskade gladiatorerna förut, men skulle aldrig vilja delta, haha ;D
    kram!

    SvaraRadera