lördag 5 mars 2011

Härlig lördag!

Tjihooo- idag känner jag mig så NÖJD med mig själv!
I morse klev jag upp och åkte till gymmet. Körde rodd + styrketräning i 40 min, gick fort på bandet i 20 min och sedan cyklade jag 20 min. Ett jätteskönt träningspass - precis vad jag behövde!
Min högra handled började värka igår så jag har gått med handledsskydd sedan dess. Tror att jag råkade belasta fel på den då jag körde på min ab circle pro i förrgår, så jag fick låta bli att träna armarna på gymmet, men det gjorde ju inget.

Kom hem och efter att ha duschat så åkte mannen och jag in till Norrtälje och köpte hundmat samt handlade. Och då vi väl kom hem lagade jag kycklingpasta, som blivit en favorit här hemma. Jag åt en liten tallrik jag med. Tyckte att jag liksom kunde "kosta på mig" det då jag varit duktig och tränat.

Eftersom det kändes så bra på träningen idag ska jag nu lägga upp mitt träningsschema för veckan. Är dags att "komma tillbaka" in i samma rutin som jag hade innan operationen i december. Känner mig laddad!!!

Nu blir det "andra chansen" och lite facebookande ikväll.Hoppas ni har en bra lördag ute i stugorna!

kramiz

6 kommentarer:

  1. låter kanon skönt de där passet :)
    skulle jag med behöva

    ja men 38 är väl typ vanligaste skostorleken?
    39 finns ofta i affären;) haha!
    ha en fin fredagkväll!
    kram

    SvaraRadera
  2. HÄrligt! Kämpa på, du är duktig!

    SvaraRadera
  3. Men hjärtat du måste ju leva med! Klart du ska unna dig!
    Lustigt med färsen att det gör mig så illamående!

    SvaraRadera
  4. Härligt när man är taggad, jag är taggad till att börja simma, men jag får ta och läka först, men nu är det en slutände på det hela, bara några veckor till så skall jag vara återställd :) Ha en fin Söndag. Kram

    SvaraRadera
  5. Hoppas att du får en lika bra söndaga!
    Kramis Mamma Mia

    SvaraRadera
  6. Hoppas att din Söndag är lika härlig :) det härligaste för mig idag är att det är bara ett pass till. Sedan får jag umgås med familjen. Kram

    SvaraRadera