tisdag 8 mars 2011

Fettisdagen och Internationella kvinnodagen - mer semlor till kvinnorna!!!

Ja, idag är det semmeldagen, eller fettisdagen (som jag tycker låter äckligt, men men...) Och då jag kallat till köksmöte på brukshundklubben ikväll så ska jag bjuda på mina mini-semlor till kaffet. Så idag bakar jag mini-semlor och bara tar det lugnt.

Kroppen känns helt ok, men det brukar komma framåt kvällen på tisdagen, så jag andas inte ut än :) Däremot ska jag svinga mig några minuter på min ab circle pro - det får räcka som träning idag.

Det är ju även Internationella Kvinnodagen idag - hur ska ni fira det? Själv firar jag genom att göra det som kvinnor gjort i hundratals år: ställer mig i köket och bakar - men bara för att jag själv VILL !

krameli

2 kommentarer:

  1. Vi firar dagen med smörgåstårta inom kort :) Hoppas att minisemlorna smakade gott :) Kram

    SvaraRadera
  2. oj jag åt ingen semla idag jag inte ;) haha

    SvaraRadera