måndag 21 mars 2011

Helt sjukt ;)

Jag har de senaste veckorna varit helt besatt av att följa nyheterna. Det händer ju så mycket där ute i världen, och främst då i Japan och Libyen, och jag tycker att det är min MEDMÄNSKLIGA SKYLDIGHET att informera mig om vad som händer i dessa två länder. Så nu ikväll, då jag tittade på Big Brother så SPELADE JAG IN 22-NYHETERNA...har väl ALDRIG hänt tidigare, men jag kände att jag inte sett eller läst några nyheter idag så jag bara MÅSTE få se det...Visst kan man tycka att "de visar bara elände" och att man "mår dåligt" av att se allt elände de visar, men jag tycker det är viktigt att "hänga med" och skulle känna mig så dum om någon skulle börja prata om någon av dessa händelser och jag inte skulle kunna vara med i debatten, för att jag inte "orkat" sätta mig in i det ...

...så just nu ser jag på INSPELADE nyheter och uppdaterar mig...

kramen

3 kommentarer:

  1. Nöden har íngen lag. Det är bra att vara insatt i det som händer. När jag var sjukskdiven så satt tv:n på hela dagen och då var jag rätt trött på nyheter, Men då var heller inte läget så alvarligt som det ä r i världen nu.
    Kramis Mia

    SvaraRadera
  2. Jag har gått upp ännu mer nu :( snacka om min ångest tar tag om mig igen. Får panik, hatar detta...
    Kämpar med dieten, men lyckas inte :(

    Hoppas att din dag blir bättre än min.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Gomorron
    Helt sjukt att de kan hända såna saker
    Jag tycker såna olyckor duggar tätt
    Ha en bra dag

    SvaraRadera