fredag 11 mars 2011

Imorgon ska jag...

Ja, imorgon ska jag ju fixa en trerättersmiddag till oss och våra vänner N och E-K och deras 2 tonåringar (våra barn är i samma ålder och har gått i samma klasser fram till högstadiet) Ska bli väldigt roligt, men jag gruvar mig lite för det här med att äta middag...jag har ju varit så duktig hela veckan, tränat och stått i, men nu bryter jag det - igen, och sedan får vi se hur "stor skadan" är, på söndag morgon...Jag HATAR att jag gör de här avbrotten, men man måste ju faktiskt ha ett liv också. Och det innebär att man måste kunna ha trevligt och äta tillsammans med vänner utan att ha dåligt samvete. Och faktiskt har jag ju tränat massor den här veckan, och kommer träna på lördag igen, så jag ska väl inte vara så hård mot mig själv, antar jag...men det ÄR svårt!

Jaja, det var lite tankar som dök upp så här mitt i natten...och jag bara kände att jag måste skriva ner det...

krameli

4 kommentarer:

  1. Trerätters, ja det låter det. Jag och mannen skall ha mys på Lördagkvällen, denna kvällen har jag lovat bort mig, jag skall ut och svänga på benen ;) Kram

    SvaraRadera
  2. Skillnaden mellan dig och många andra är att du är medveten om det och kommer tillbaka, andra gör inte det.

    SvaraRadera
  3. Oj blir man med bjuden????
    Skönt att det gick bra för dottern, hur är det idag då?

    sv: Skit i det första halvåret, det var inte samma blogg osm det är nu =) Glad att du kom!!

    SvaraRadera
  4. mysigt med trerätters, klart du ska unna det :)

    SvaraRadera