fredag 4 mars 2011

Fredag och Kajsa fyller år!

Ja, idag fyller vår kära Kajsa 6 år, tänk vad fort det går :)


Hon ser inte riktigt klok ut på den här bilden, men men...

I morse kom då budfirman med min leverans och jag kunde inte låta bli att småle då jag såg den lilla, smala killen i 20-års åldern som bar in det "tunga" paketet till mig. Han var bara HÄLFTEN så stor som min brevbärare och HAN fick minsann lyfta paket han! Men nu har jag hyllorna fulla, och tur är det, för idag ringde det en ny kund som ville skriva in sig! :)

Fredag = tacos och ikväll ska jag äta...sedan blir det soppor ett tag framöver. Jag har varit duktig hela veckan men kände att jag VILL faktiskt äta 1 dag/vecka, och tänker försöka med det. Med att äta menar jag då inte svulla i mig hur mycket som helst, utan bara en måltid med familjen. Ja, jag kör så tills vidare så får vi se...

Kram kram

6 kommentarer:

  1. Jag får mina påsar i mitten av veckan. I dag var det soppa på jobbet och nybakat bröd. Bröd till mellis oxå och det var inte bra men men...
    Jag skall oxå försöka köra pulver ett par veckor, fram till den 19 mars när vi skall på 70 års kalas.
    kramis från Mamma Mia

    SvaraRadera
  2. älskar att folk kör tacofredagar, de får jag typ aldrig längre :O haha!

    ja men visst är de kul, och man blir lätt besatt i det och vet vad alla heter, vet hur alla är. helt galet ;D
    kram!

    SvaraRadera
  3. Man blir alltid glad oavsett vinst :)

    SvaraRadera
  4. Vi körde Fajitas idag istället, mest för att jag vägrar äta ngt med färs.... fattar inte varför ;)
    Du..... får jag säga ngt..... Du måste äta en dag i veckan för att få igång din ämnesomsättning, annars går din kropp på sparlåga konstant och då går du inte ner i vikt. Det fick jag lära mig på min utbildning i alla fall och jag lever efter det!

    Puss fina!

    SvaraRadera
  5. Grattis till Kajsa :) Vad bra att du fick hem leveransen. Tacofredagarna är ju så goa, hoppas att det smakade fint. Själv skall jag krypa ner i sängen. Ha en fin dag. Kram

    SvaraRadera
  6. Grattis Kajsa :)

    Åhh så vill jag med göra, men man bör kanske vänta tills man har gått ner allt?
    Allt bra?

    SvaraRadera