fredag 25 mars 2011

Fredag kväll och jag tror jag går och sover snart :)

Den här kvällen har varit väldigt lugn. Ryggen vill inte alls samma som jag, så vi är lite osams...orkar inte gräla med den heller, så jag tar det bara lugnt och hoppas att den inte är så långsint ...

Äldsta ungdomarna stack iväg till kompisar och dottern A somnade tidigt på sin säng. Jag måste väl gå in och väcka henne och se till att hon tvättar av sig smink samt borstar tänderna...(brukar inte vara en lätt uppgift)

Hörde nyss på nyheterna att en 12-åring åkt offpist vid Funäsberget och åkt rakt ner i ett BJÖRN-IDE !?! Han blev biten i båda benen och riven på ryggen och vårdas på Östersunds lasarett...björnen, ja den sprang iväg och man ska nu försöka ta reda på var den är och om den kan vara farlig för andra människor...stackarn, han blev skitsur som blev väckt så där plötsligt, men man måste ju även säga att pojken hade änglavakt att han överlevde...det ligger ju något i uttrycket: "Väck inte den björn som sover"

Mannen hade varit till K-rauta och köpt det nya click-govet till dottern A´s rum, så jag hoppas att han tänkt lägga in det i hennes rum i morgon, så vi kommer någon vart där inne. Själv måste jag in till stan och köpa honom en födelsedagspresent. Han önskar sig inget speciellt, så det blir väl någon tröja, antar jag...ja, vi får se vad jag kan hitta.

Nej, nu får vi snart veta vem som vunnit Let´s Dance 2011 och sedan blir det sängen för min del...

kram kram

3 kommentarer:

  1. Hej fina Jenny!!

    Tack för din omtanke!! Hinner inte skriva så mkt idag och läsa så mkt... Tar igen i morgon!

    pUSSEN

    SvaraRadera
  2. Vad kul med nytt golv, såg inte lets dance, men läste att det var Jessica som vann. Hra iofs inte följt det heller. Ha en fin Lördag. Kram

    SvaraRadera
  3. Tack finaste du. Jag åt i och för sig igår, men jag måste äta när jag tar den ena medicinen annars så står jag inte på benen. Men nya tag idag.

    Kom igen vännen du fixar detta.
    Kram

    SvaraRadera