tisdag 15 mars 2011

Varför blir inte MIN blogg utvald ???

Dotterns blogg blev UTVALD (av vem har jag ingen aning om???) så just nu är hon och kompisen på Östermalm och ser förhandsvisning av filmen "I am number four" - vilket FUSK !!!(By the way: hennes blogg heter: feliziahooks.blogg.se - men vem bryr sig liksom *haha*Nej då, jag är INTE BITTER - bara en aaaning avundsjuk *big smile*)

Var på Säljmöte och det var riktigt givande, man BLIR peppad - det bara ÄR så, så nu måste jag skärpa mig och få igång min tw-verksamhet igen. Herre Gud - jag har ju jobbat med det i 15 år i år (i september) och nästa år är det 50-års jubileum i Sverige, DET kan jag ju inte missa! Nej, Fru Höök: Dags att börja JOBBA !!!

I morgon är det inplanerat en dag på stan med bästaste vännen M, innan jag beger mig till gymmet för lite konditionsträning.
Men just nu ser jag på "Kniven mot Strupen"...

Kvällskram!

4 kommentarer:

  1. vadå utvald? buhu jag borde med få bli utvald!
    jag fick också sitta hemma och kolla kniven mot strupen i brist på annat! vill ju se den där bion ;P hahah!

    har läst heeeeela din långa kommentar nu, och jag förstår vad du menar och det låter vettigt det du säger :)

    SvaraRadera
  2. Tog hon inte med sin mamma???? Fyyyy det var det värsta!!!!!

    sv: Ja det var skoj att ses! Varmt och härligt!

    SvaraRadera
  3. Hmm.. Den filmen vill ju jag se, har sett trailern och verkar helt och hållet i min smak, du får skriva sedan vad hon tyckte om den. Kram

    SvaraRadera
  4. fan vad kul! (blogg"kändisar" bryr jag mig inte alls om) men tanken att få en gratis bio ;) haha

    SvaraRadera