onsdag 9 mars 2011

Möte och fika med vännen

Jaha, vad hände med den här dagen då? Jo, jag bakade och bakade och till slut var det dags att åka och hämta dottern på skolan. Då vi kom hem fixade vi hamburgare och jag spritsade i ordning mini-semlorna...



Jag hann även med att göra hallongrottor, som jag senare la i frysen på Brukshundklubben. Ja, jag åkte ju dit för att ha möte med kökskommitteen och det gick riktigt bra.


Efter mötet tog jag med mig de resterande mini-semlorna och åkte hem till vännen M och fikade lite...eller...ja, hon fikade - medan jag drack min cola light :) Hoppade semlorna idag! Vi har ju bjudit hem vänner på middag på fredag och då ska jag göra nya mini-semlor, så jag spar min tills dess. ;)

Nu blir det lite tv-tittande och sedan sova. Ja just ja, dottern F fick nya antagningstider till Rytmus: 24-25/3 kl 10.00 Får åka två dagar, men det kan inte hjälpas.

krameli

3 kommentarer:

  1. Vilken energi, ajaj.. det ser ju hemskt gott ut får jag då säga, det åts säkert uppskattat med extra njutning. Kram

    SvaraRadera
  2. Tack kära du, du ska bara veta hur mycket dina kommentarer värmer

    SvaraRadera