torsdag 24 mars 2011

Ikväll blev det en mer vanlig demo

Summan hamnade på runt 3500 kr, och det är ganska "normalt". Och vi hade supertrevligt!!!

Nu är jag helt slut, efter att ha varit i farten hela dagen, och ska sjunka ner i soffan och titta på tv...sedan kommer jag nog stupa i säng och sova väldigt skönt.
Det är förresten inte bara jag som gillar spikmattan:


Dottern F har skrivit en helt ny låt, + finslipat på en gammal låt ikväll. Dessa två ska hon framföra på antagningsprovet till singer/songwriter-linjen på Rytmus. Men i morgon ska hennes kompis R också dit, så då "behöver" hon inte mig som sällskap :)




Nej damen - ner i soffan!!!

kramen bananen

3 kommentarer:

  1. Naww kissen då :)
    Vila nu så att du är pigg imorgon :)
    Sov gott.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ta en skön stund i soffan, jag befinner mig redan här :) Men skall snart överta sängläge istället. Kram

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket.
    Ja idag får kroppen vila och dte behöver den verkligen iom att jag tog min tunga medicin igår.

    Kram

    SvaraRadera