tisdag 29 mars 2011

Hemma ifrån Solna-mötet

Åh hej vad det går!
Nu har jag varit på info-möte om "Nya cambridgde viktprogram" och vi börjar lansera det den 1:a maj, och det kommer successivt att byggas ut under året. Spännande!

Superkul var det också att träffa Sussie. Sussie och jag "lärde känna" varandra på Må Bra´s hemsida, "lättviktarna". Och för 2 år sedan bestämde vi att vi skulle åka till Åland tillsammans, ett helt gäng "Lättviktare", och det var Sussie som fixade med bokning osv. Jag tog med mig vännen M och vi åkte med Birka Princess. Tyvärr var det ju så att jag då gick på "ren Kur" och då jag ätit fick jag väldigt ont i magen (konstigt? NOT!) och därför blev det så att vi kom ifrån varandra lite under båtresan...

Sedan bytte vi lättviktarna till Facebook och sedan ville hon också prova på det här med att vara rådgivare för Cambridge, så jag "tipsade" om henne :) Så nu är vi "kollegor"

Tyvärr blev det inte så mycket tid för "eget" snack, men vi får väl ta det nästa gång.

Hur som helst är jag ju hemma nu och efter att ha hört tjejorna TJAFFSA om sina Gina Tricot-linnen, vem som tog vems osv så köpte jag 6 st nya linnen till dem att dela på - och NAMNMÄRKTE dem då jag kom hem - så nu kanske vi kan få SLIPPA dessa TJAFFS ett tag !!! (man kan ju bli galen för mindre!)

kramen

2 kommentarer:

  1. Haha.. 2 tjejeor.. Ja då är det nog bara bäst att namnmärka dem såvida man inte köper exact likadana till dem. :) Kram

    SvaraRadera
  2. Tack underbara du!!!

    Måste fråga dig en sak. Om man äter en måltid en gång i veckan, hur mycket påverkar det viktminskningen? Jag går på stark medicin och jag klarar mig inte på renkur dagen efter jag har tagit den, det är som värst då.
    Dock känner jag att jag misslyckas hela tiden trots att jag lagar nyttiga recept osv.

    Kram

    SvaraRadera