torsdag 3 mars 2011

Försenad leverans :(

Alltså, ni vet ju att det var en väldig rush i butiken i måndags, och då såg jag till att beställa hem inte mindre än 24 kartonger på tisdagen. Leveransen sker sedan med posten och eftersom jag har lantbrevbärare så tar detta 2 dagar, så den skulle alltså vara hos mig idag,före kl 16.oo
Eller hur !?! Postbilen kom och bara svischade förbi ??? Mailade kontoret och fick kolli-nr på paketet, spårar det på postens hemsida, och jodå - det låt på posten i N-e och kom fram dit igår ???
Ringde då posten och de sa att de skulle fixa det... visst, sedan får jag ett mail ifrån kontoret där de fått svar ifrån posten att paketet skulle köras ut av Lundins åkeri. Ok, ringde Lundins och får veta att de kan leverera tidigast I MORGON ?!? Hon berättade också att brevbärarna bara får lyfta 20 kg, och det här vägde 27,5 kg... men ändå??? Posten har haft mitt paket sedan IGÅR - borde de då inte fått iväg det till Lundins IGÅR så det kom till mig IDAG ???
*BLÄ*
Så nu är det bara att avvakta tills i morgon och se när det kommer..?

kramen

4 kommentarer:

  1. Ja dessa leveranser, har ju hembeställning jag ned, och ibland blir det helt fel med. Så trist när dte händer. Kram

    SvaraRadera
  2. Man blir super frustrerad när det inte funkar och i bland så fungerar det så bra att man bara blir lycklig.Jag beställer ju Modifastpåsar som jag hämtar på posten och dem är supersnabba för det mesta på mindre än 4 arbetsdagar i bland.
    Hoppas att du mår bra och haft en bra dag för övrigt!!
    Jag slutade 17.00 och har bara slappat hela eftermiddagen och kvällen.
    Kramis Mamma Mia

    SvaraRadera
  3. Kan dom inte lära sig att packa i TVÅ kartonger, så det inte blir för tungt!
    Det är väldigt tröttsamt att varje gång behöva jaga runt efter sina varor
    Kram på dig.
    hälsn. Ewa
    P.s
    Har du läst boken om sköldköreln... står en del intresant i den om bantning..

    SvaraRadera
  4. Hoppas att leveransen kommer idag, drygt att behöva vänta hela tiden.

    SvaraRadera