onsdag 23 mars 2011

Lägesrapport innan jag stupar i säng...

Jaha, så har ytterligare en dag gått och jag måste säga att ryggen känns rätt ok. Jag hoppas hoppas att jag ska vakna upp i morgon och inte känna så mycket alls av den, ja förutom att jag säker tär mörbultad av behandlingen då... DET kommer jag nog inte ifrån så lätt *hehe*

Jag VILL kunna gå på core-passet i morgon, och gärna även danspasset(eller så går jag på löpbandet medan dottern dansar, för det KAN bli lite mycket hopp och studs på det passet)

Häromdagen hade yngsta dottern fått boxas på idrotten och tyckte det var superkul, så nu försöker dottern F och jag få med henne på boxningen på måndag. Skulle vara SÅ kul om även hon hängde med.

Nej, nu hör jag hur kudden viskar...kom och lägg dig, kom och lägg dig, kom och läääägg diiiiig... zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Så, ja det är ju bäst att göra som den säger!

go´natt!

och glöm inte att gilla:
http://specius.nu/sarah/index.php

1 kommentar:

  1. Hoppas att du sov gott och att ryggvärken känns bättre när du vaknar :) Klart att du vill komma igång och träna igen. Här satte jag igång städning kl 6.30, blev klar nyss. Så skönt att ha det gjort. Min mamma kommer på besök idag. Kram

    SvaraRadera