onsdag 23 mars 2011

Har tränat !!!

Tjihooo - äntligen är jag igång igen !!! (ja, jag har ju inte haft ett jättestort uppehåll direkt...6 dagar - men ändå !?!)

Jag och dotter F åkte till Friskis och gick på Core-passet, och sedan hoppade jag över danspasset, och åkte och handlade medan hon och kompisen S var med på dansen. Det känns lite i ryggen, men jag tror inte det är någon fara. Just core är ju för att styrka upp bålen och självklart gör det lite ont då man "bråkat" med dem musklerna, men det känns helt ok.

Nu är det enda som stör mig att jag har himla ont i vänster öra? Har aldrig haft öroninflammation och kan tänka mig att det är så här det känns, men det konstiga är att jag ju inte är sjuk i övrigt? Kan man ha ont i örat i alla fall? Någon som vet? Jag avvaktar i alla fall och ser om det går över.

I morgon ska jag följa med dottern F till Rytmus Gymnasium i Sickla/Nacka då hon ska göra antagningsproverna till Sång-linjen. På fredag ska hon dit och göra antagningsprovet till singer/songwriter, men då har hon sällskap med sin kompis R, som också sökt dit.

Glöm inte att rösta på hennes bidrag (se gårdagens inlägg)

kvällskramar

3 kommentarer:

  1. Vad skönt att du kom iväg idag!
    sv: dom sa typ så till mig med... skitäckligt ju med den yrkänslan!

    SvaraRadera
  2. Härligt att du kunde träna, måste kännas underbart hoppas bara att du inte får värre ont nu. Örat, men kära du hoppas att du inte har åkt på öroninflammation oxå. Kram

    SvaraRadera
  3. Du kanske har vätska bakom trumhinnorna. Pröva med nässprej några dagar och se om det hjälper.
    Höj huvudändan på sängen eller som på två kuddar så att svullnaden inte blir mer.
    Mitt vänstra öra känns ding dong efter att jag har varit förkyld innan jul. Piper i örat och är tjockt men inget som jag tänker på hela tiden,
    Visst är jag galen som köper på mig kläder men jag kan inte låta bli;-)
    Jodå, visst kan jag låta bli men det är så roligt.
    Kramis Mamma Mia

    SvaraRadera