torsdag 3 mars 2011

Dag 30: valfri bild

Jaha ja... sista dagen på utmaningen, och jag tänkte utmana ER : ställ en fråga som ni vill ha svar på till mig. Jag svarar på de som jag tycker tillför något till er andra läsare av bloggen, så tänk ut något bra och shoot!

Eftersom det är sista dagen med utmaningen, vad ska jag då skriva om i morgon??? *haha* nej, jag bara skojade - jag kommer nog på något! :)

Jaha...den här valfria bilden då... den tog jag igår, på vår promenad i solskenet, och visst blev den läcker! Snö och sol ÄR vackert, men jag vill ändå ha vår och barmark!

kram kram

3 kommentarer:

  1. Detta är till min privata dagbok, så ja den har ett anat lösenord och användarnamn, hade den sen tidigare.
    Men jag har skrivit info på bloggen.

    SvaraRadera
  2. fin bild, soooolen :D

    haha men vadå, varför är han en mardröm? snygg ju ;D

    SvaraRadera
  3. Härlig bild :)

    Jag vill veta detta om dig:

    Din första kärlek.. ;) Eller alternativ om hur du träffade din man.

    Kram

    SvaraRadera