torsdag 17 mars 2011

Blev ingen boxning

Nej, jag kom aldrig iväg. Ryggen gjorde bara mer och mer ont så jag tänkte att jag måste nog VILA om jag ska kunna gå på "Utmaningen" på lördag. Åkte till apoteket och hämtade ut en förpackning med Citodon, så just nu är jag lite drogad... tänkte att det är ju bättre att ta 2 citodon och kunna röra på sig, än att man har ont och liksom "fastnar"...(var ju tur att jag ringde och förnyade receptet igår, så jag hade att hämta ut)

Gårdagens Tupperware värdinna ringde och hade fått in lite mer beställningar, så nu är vi uppe över 7200 kr - härligt! Me like!!!

Om ni vet någon som behöver ett kul extrajobb, så hör av er!

Nej, nu blir det soffan ikväll istället.

kramelikram

1 kommentar:

  1. Vad kul :) Härligt när man säljer för en massa, men sedan är ju de produkterna lätt att sälja, har själv beställt vattenflaskan av en tjej, måste ju ha en riktig på gymmet och den är ju så bra när man kan gömma nyckeln i botten. Kram

    SvaraRadera