fredag 18 mars 2011

Fredagskvällen fortsätter...

...och just nu ligger jag på spikmattan. Vet inte om det kan hjälpa min rygg, men det kan ju i alla fall inte bli sämre..?


Har varit in och bokat av morgondagens pass, och det tog inte lång stund så var den redan bokad igen - så jag har i alla fall gjort någon glad idag :)

Ligger här och väntar på att Let´s Dance ska börja igen, och jag hejjar helt klart på Jessica, så hoppas hon kommer vidare till finalen. Sedan ska gå och lägga mig...

kramar

5 kommentarer:

  1. Usch är det inte obehagligt med spikmatta? Jag tror inte jag skulle klara det!

    sv: Fruktansvärt med otrohet, jag har verkligen blivit utsatt för det med många ex... vidrigt!!

    SvaraRadera
  2. Hoppas att spikmattan hjälper! Kom på att jag glömde svara på din fråga ang mig i koppen, jag använder mig av olika program finns en del sidor på nätet där man kan mixtra med bilder oxå. Kram

    SvaraRadera
  3. Vågar inte...ahhahah men man skulle kanske testa!

    SvaraRadera
  4. Ja det hade ju passat bra med den resturangen PÅ G.. ;) Nu har jag hunnit vara ute och fotat.. snart skall vi hugga i smörgåstårtan. Kram

    SvaraRadera