söndag 6 mars 2011

Snabb uppdatering på söndagskvällen!

Ja det märks att det är helg, då blir bloggen lite lidande...å andra sidan är det väl lika hos alla, så ni kanske inte haft tid att läsa här i alla fall ;)

I dag har vi skruvat ihop lite möbler till dottern A´s rum. Meningen är att vi så småning om ska bygga en säng åt henne, och som stomme använder vi några Malm byråer, ett skåp och en hylla, så får hon förvaring under sängen. Jag hade inte råd att köpa allt på en gång, så jag köpte hyllan och en byrå i måndags, och så får vi komplettera med resten vid nästa lön. Alltid något!

Nu ikväll har jag ju jobbat i receptionen på gymmet och gympaledarna hade möte hos oss. Min box-instruktör, Göran, var också där och rätt som det är hör jag honom säga: "Jamen, Jenny kan väl göra det?" och sedan: "Jenny, visst kan väl du vara med som värd med mig på KiBoxpassen nu i vår?" och vad tror ni jag svarar ??? Jo, "...självklart gör jag det - jag ska ju ändå dit!"
Som värd är man alltså med och hjälper instruktören, att hjälpa alla andra, att visa hur man ska göra, sköter musiken, närvarolistor osv. Så nu har jag verkligen ingen möjlighet att smita undan träningen och det tycker jag är BRA !!!

Jag ska boxas i morgon, men börjar som värd måndagen efter det... så jag har en liten chans att hinna träna lite den här kommande veckan innan vi sätter i gång på allvar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar