lördag 12 mars 2011

I dag har det varit en dag i KÄRLEKENS tecken...

Jaha... idag är det lördag och eftersom det inte blev någon tacos igår så fick det bli det till middag idag. Vi KAN ju inte vara utan *hehe*

Efter att ha varit och handlat idag så packade jag in Kajsa i bilen och åkte hem till vännerna T och L och deras Bordercollie-hanne, Scapa, i Älmsta. Han fick uppvkata henne en hel del innan de kom till skott, men till slut så! De satt sedan fast i varandra i ca 25-30 min som hundar gör... Så nu får vi vänta i 5 veckor innan vi får svar på om det verkligen "tog" - SPÄNNANDE !!!

Dottern F har jätteont i tungan och halsen, men inget i näsan...vi får hoppas det ger med sig snart!

Nu blir det Melodifestival!!!

men först en bild av Scapa (fast han var rätt liten på den):

2 kommentarer:

  1. Då får vi hålla tummarna att det blir bebisar!
    Blir du mormor då eller blir "mamma"?
    Mamma Mia

    SvaraRadera
  2. Vad spännande.. Skall bli kul att följa :)

    Jag får presentkort ofta från Ullared. Jag har ett Ullaredkort och när jag handlar stora ting så handlar jag på det kortet, det funkar i alla affären som tar mastercard, så det blir ju en del :) Nu sist blev det systemkameran.

    Kram

    SvaraRadera