tisdag 22 mars 2011

Tidig morgon

Ja, i MIN värld är det faktiskt tidigt då klockan ringer kl 07.00... jag VET, nu tänker ni: Herre Gud så SLÖ hon är. Men: VARFÖR ska jag kliva upp så tidigt då jag inte behöver? Och eftersom jag har så svårt att komma i säng på kvällarna så tycker jag det är ok att jag sover till 8-8.30.

Men, imorse hade jag klockan på 07.00 för att jag skulle kliva upp, duscha och åka till naprapaten kl 8.30. Sagt och gjort. Hon kände ju direkt VAR det "satt fast" och har nu knådat mig rejält, så jag känner mig helt mörbultad. Hon blev lite imponerad då jag sa att jag tränar runt 6-8 timmar/vecka och sa att hon trodde att det skulle hjälpa med en behandling, just pgr av att jag är så igång med träningen. Det är heller inte farligt att träna, så länge det inte gör ont så jag ska nog köra lite crosstrainer eller åka till gymmet i morgon. I dag tar jag en vilodag. (Tisdagar BRUKAR ju vara min vilodag)

Kl 10.00 hade jag bokat in 2 nyinskrivningar. De kom helt oberoende av varandra.Den ena kom med min vän Tina, då de är jobbarkompisar, och då den andra kom visade det sig att det var Tina´s dotters svärmor! Och det roliga vara att hon (svärmodern) hade tänkt köra igång "i smyg" - och så springer hon på en hon känner på en gång :) Men Tina lovade att hålla tyst :)

Nu försöker jag få tag på vännen M, men utan någon större framgång...vi får väl se om vi ska ses idag, eller hur det blir.

SOLIGA kramar ifrån Roslagen!!!

3 kommentarer:

  1. Åhh vad spännande :)
    Läste någonstans att man skulle plantera chilin i slutet av januari, i början av februari. Men det står så många motsägelsefulla saker på nätet nu för tiden.
    Jag ska ge mig på ett försök i alla fall.

    Jag hoppas att jag kan hålla kvar i den lilla gnistan av vilja som finns kvar. Vill verkligen vinna den här resan. Men faktum är att hade jag varit lika stor som innan så hade jag varit mycket sjukare nu.

    Men vad skönt att hon hittade problemet så snabbt och att det eventuellt räcker med en behandlig.

    Jag brukar oxå träna mellan 6 til 8 timmar i veckan, hoppas att jag kan göra det snart igen.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Härligt med träning 6-8 timmar i veckan, jag skall befinna mig där med har jag tänkt. Värken idag finns men den skrämmer mig inte, jag ser den bara som att det har tagit och dt är BRA!! Kram

    SvaraRadera
  3. jäkla slö du är :O
    HAHA nej jag skoja, jag är likadan! fast nu måste jag ju upp tidigt hela tiden men när jag är ledig så sover jag mer :) varför gå upp liksom?

    SvaraRadera