onsdag 30 mars 2011

Ooont i ryggen

Ja ni... det verkar inte som att den här ryggen vill vara med mig längre? Vet inte vad jag ska göra för att den ska bli bättre??? Har börjat göra mitt ryggprogram igen (som jag gjorde för många herrens år sedan) och så försöker jag faktiskt VILA mellan varven.

Vet inte om jag ska gå på core-passet ikväll, eller om jag helt enkelt ska låta bli och stanna hemma. Kanske borde jag stanna hemma och ta det lugnt?

Ute skiner solen så fint och jag ska snart åka och hämta dottern A. Dottern F har konsert med kören ikväll så jag vet inte när hon kommer.

De båda tyckte att jag var sååå LARVIG som namnmärkte deras linnen igår, men någon gång måste man ju få ett slut på tjaffsandet :) Jag skrev i alla fall bara A och F på dem, inte hela namnet samt telefon nr, som man hade då de var små...

I dag är en sådan där dag då jag "inte kommer någon vart", har ni också sådana dagar? Man har massor att göra, men man kommer sig bara inte för att göra dem?

kramen

1 kommentar:

  1. Klart att du skall stanna hemma och ta det lugnt, tveka inte på det. Bättre att försöka att bli bra om ryggen innan du utsätter den för träning.

    Kram

    SvaraRadera