måndag 14 mars 2011

Jag tror jag dör...


Jisus !!! Har kommit hem ifrån ett superhärligt 90 min´s Ki Boxpass!!! Jag var ju "vikarierande värdinna" idag, och då det var jämna par blev det så att jag fick "slåss" med Göran, vår tränare...och naturligtvis kan man inte "mesa" då utan jag slog - för kung och fosterland - JÄTTEROLIGT !!! Men nu har jag så ont så ont i min kropp och det är TUR att jag ska ha en vilodag i morgon *haha*

Det var full snurr i butiken idag och jag sålde iväg 20 st kartonger, så nu måste jag beställa smakerna banan, kakao och jordgubb för de är helt slut :) Kul att det börjar rulla på!

Nu blir det till att sjunka ner i soffan och titta lite på tv innan min TRÄNINGSTRÖTTA kropp får sova...det här är den SKÖNASTE tröttheten man kan ha i kroppen!!!

tjing!

2 kommentarer:

  1. Så härligt! I går var jag redigt trött ( inte tränat )Jobbat på loppisen i lördags och konstutställning i går. Gick och la mig kl 21.00 vaknade klockan 5 men somnade nästan om och gick upp vid 7. I morgon börjar jag 6.15 så jag bör ligga i sängen nu:-) Ha det så gott.
    Kramis Mamma Mia

    SvaraRadera
  2. Ungar är för härliga. Säger precis som det är. Natti natti Mamma Mia.

    SvaraRadera