fredag 25 mars 2011

Sol - men BLÅST !!!

Ja, här klev man upp och kände "Aj, det drar lite i ryggen och ner till vänster fotknöl igen", så jag tänker inte träna idag, men tog med mig hundarna på en prommis...var ju sååå soligt och fint ute, men så fort jag kom ut gick det som en stöt genom kroppen - VILKA KALLA OCH HÅRDA VINDAR !!! Jaja, det var ju bara att dra upp luvan över skallen och knalla på :)

Väl hemma hade jag ett inbokat kundmöte och sedan blev det faktiskt lite citodon, för jag vill INTE bli stel och fastna igen. Då är det bättre att ta lite smärtisar och kunna röra på sig.


Dottern F satt och knåpade låtar igårkväll, eftersom hon idag skulle på antagningsprovet till singer/songwriter på Rytmus...hon var ju lite besviken efter igår, då hon fick så ont i halsen då hon sjöng...men...för ett tag sedan fick jag ett sms: "Det gick awsome! :)"
Jag skrev tillbaka "Tjohooo - skriv inte på några kontrakt innan jag läst igenom dem" - det är så kul nu då hon liksom kommit över den där åldern då morsan bara är "pinsam" och vi har väldigt roligt tillsammans. (dottern A är ju mitt i den där perioden, och jag hoppas att hon också kommer ur den snart!!!)

Ett STORT PLUS är att mina "Bokmärken" nu är tillbaka i verktygsfältet !!! Har ingen aning om HUR jag gjorde, men nu är de där igen *smile*

På eftermiddagen ska jag in till F&S i N-e och hämta ut lite träningskläder, som jag får för att jag nu är "värd" på boxningen. Trodde inte att jag skulle få det då jag ju bara "vikarierar" men gulliga A (som är "chef" över värdarna och ledarna på Väddö) sa att det var väl klart att jag skulle ha! :) (Ja, jag tackar ju inte NEJ till träningskläder!)


kram kram

2 kommentarer:

  1. jag HATAR denna blås skit! blä!

    haha söt katt!! :D

    SvaraRadera
  2. Det var ganska bra tänkt av dig att inte träna, se till att bli bra med dig. Hoppas att du får en bra helg, själv blir det jobb. Kram

    SvaraRadera