onsdag 16 mars 2011

Dotterns kväll igår

Ja, vad ska man säga? Dottern och kompisen var ju på förhandsvisning av "I´m Number four" igår, med en massa andra utvalda bloggare, bl annat Paow, Kenza o Hugo...mfl...Själv vet jag knappt vilka de är, men då man har tonåringa i huset så får man ju höra namnen på dem ibland. Kul att dotterns blogg blev utvald i alla fall, och filmen var bra sa de båda två.

Här har dagen inte alls blivit vad den skulle - mitt träningsschema sprack !!! Nu har jag en hel timma att ta igen, eller strunta i, vi får se vilket. Det som hände var att jag inte behövde hämta dottern på skolan och inte heller blev det någon fika på stan med bästaste M för hon hade migrän, och då kom jag helt enkelt inte iväg.

Istället packade jag väskorna och fixade allt inför kvällens Tupperware-demo, och det tog ett tag, så det kanske rent av var "bra" att jag inte åkte in till gymmet, för jag behövde tiden till annat.

Hade demot hos en av mina bästa värdinnor, som jag varit hos i flera flera år och det känns som att man "kommer hem" då man kommer dit. Och alla är så glada och trevliga och vi "känner" varandra nu efter alla dessa år (måste vara 12-13 år som jag varit där 2 ggr/år nu) Och jag sålde för ca 6500 kr så det var ju snabba cash också :) (jag tjänade ca 1300 kr på de där 2 timmarna som jag var där, efter skatt, helt ok timpenning!)

Och nu sitter jag här och "tittar ikapp" på lite program. Ska strax ta och sätta på Sveriges Mästerkock och se vem som åker ut den här veckan.

I morgon ska jag i alla fall iväg till gymmet, och så hoppas jag att vännen M och jag kommer iväg på Ki Box-passet som är i Norrtälje i morgon.

sov gott!!!
kramen

5 kommentarer:

  1. Vilken upplevelse för dottern, namnen känner jag igen de är kända bloggerskor ;) Nu blir det sängen för min del. Sov så gott. Kram

    SvaraRadera
  2. Härlig inkomst! Måste ha varite en toppenkväll för både dig och dottern ju!

    SvaraRadera
  3. När det gäller tvätthantering så är jag oslagbart bäst på detta här hemma. Ingen kan hänga tvätt som jag:-)
    Kramis fniss från Mamma Mia

    SvaraRadera
  4. Japp, det finns fortsättningar :) Jag tror att jag har sett dem alla, men jag är osäker. Kram

    SvaraRadera