onsdag 9 mars 2011

solen skiner idag!

I morse var jag trött, men klev ändå upp och tog med hundarna på en promenad. Var skönt, fast lite blåsigt. Det tråkiga här just nu är att det inte finns så många "rundor" att gå, då man inte kan gå i skogen pgr av snön...vi har EN runda (det var den jag gick i morse, och den tar ca 40 min i rask takt den här årstiden, då det är barmark tar det väl 30 min)Annars får man gå fram och tillbaka på en riktigt halkig och isig väg, och det är inte lika kul att gå fram och tillbaka som att gå en runda, tycker jag. Och just nu är det så halt att det är svårt att gå "raskt".

I dag ska jag ta mig till gymmet i N-e på eftermiddagen och träna kondition. Gör det innan jag hämtar dottern på skolan, och ikväll blir det föräldramöte på hennes skola, som ska handla om hur vi föräldrar ska hantera ANT- alkohol, narkotika och TOBAK´sfrågor - något som jag ser fram emot!!! Vi kommer att få skriva på papper hur vi ska agera osv och då blir det ju lite "lättare" att t ex ringa den här kompisens föräldrar, om de fortsätter att ge sin dotter 2 cigg/dag och hon delar med sig till dottern A... ja, det ska bli intressant!

På 2 dagar har jag gått ner 1,5 kg på vågen, men 3 kg i fett... - jiiihaaa! (och då hade jag ju "vilodag" igår..?)
Så nu kör jag vidare!

Hoppas ni också har sol för man blir så mycket GLADARE av det!

krameli

3 kommentarer:

  1. Härlig dag :) Kan faktiskt säga så här, för några minuter sedan började det att snöa och det ser ut som att det verkligen skall vräka ner en massa.. *bläää* Hoppas att det går bra på mötet ikväll. Kram

    SvaraRadera
  2. Men hallå där!! Du är lika duktig ju!! Är det dina produkter eller?
    Härligt med solen, men den har inte varit här idag!

    sv: inte titta på sport sötnos...

    SvaraRadera
  3. Godmorgon! Nog tycker jag mig inte behöva hamna i koma, det var ingen stor bit alls som jag tog, och dessutom såå trött även på morgonen. Nåja, jag piggnade till och nu har jag även jobbat natten, så NU säng ;) Kram

    SvaraRadera