lördag 1 januari 2011

2011´s första inlägg !







Ja, nu är det nytt år, nya förväntningar, ny möjligheter! Ett nytt oskrivet blad står framför oss...

Kajsa fick sitt röda och gröna piller, men det hjälpte föga, och efter att ha konsulterat min käre vetr.vän M så gav vi henne ytterligare en dos, men tror ni hon slappnade av? Nä, hade hon gjort det hade hon med säkerhet somnat, men hon VÄGRADE. Låg där och såg helt konstig ut och då de började skjuta raketer var hon helhispig i alla fall och låg och skakade, trots att jag försökte spela Magnus Uggla (det var den skivan som låg närmast) på hög volym...Tuffla, däremot, gick och tittade ut då det var som "värst", men återgick sedan till att tugga sitt ben i lugn och ro...

Middagen blev god och vi är supernöjda.

Äldsta dottern smsáde att det var lugnt på deras fest. Hon hade smakat en klunk öl och skrev: "Det var ju lika äckligt som då jag fick smaka det av pappa i bastun för flera år sedan. Usch!" Hon och pojkvännen var de enda som inte drack, men som hon skrev: "Någon ska ju ta hand om de andra också..."

Oj, bilderna kom helt i fel ordning men men, jag antar att ni kan gissa att vi INTE åt glass till förrätt *haha*

Bilden på mig...hm...ja, den blev väl så där, men den bjuder jag på!

SOV GOTT - I MORGON BÖRJAR ÄVENTYRET 2011!

1 kommentar:

  1. Gott nytt 2011... en god fortsättning in på det nya året önskar jag dig och din familj. Nog fattar vi det att det inte var glassen som ni startade med ;)

    Kram

    SvaraRadera