torsdag 6 januari 2011

OMG

Ja, alltså, JAG Om någon är ju hundvän...men det jag såg i morse på tv fick mig att fundera hur andra hundägare tänker??? De har fixat en HUND-bio på husdjursmässan, och de hoppas att detta är något som kommer att anammas ute i samhället, att det ska finnas biografer där man får ta med sig sina hundar och de får en egen stol att sitta i...min undran är: VARFÖR??? Visst, man kanske har en hund som inte gillar att vara ensam, och inte får tag i någon hundvakt, men då kanske man helt enkelt får avstå från att gå på bio och göra det någon annan gång? Man har väl ändå valt att ha hund, och då får man ju räkna med vissa "uppoffringar", eller är jag helt ute och cyklar nu?
Jag vet i alla fall att MINA hundar skulle INTE uppskatta att tas in i ett rum fullt med andra hundar, med en massa hunddofter - bara för att JAG vill se en film??? Mina hundar får inte sitta i möblerna så varför skulle de helt plötsligt få sitta i en bio-stol?
Nej usch, sådant här får mig verkligen att gå igång *haha*

I dag har det varit en kämpig dag. Jag försöker få i mig mycket te, för vätskans skull, och så lite Proviva Nyponsoppa...jag har ont och känner mig SLUT...Men ångrar INTE att jag åkte hem i alla fall.

kramiz

1 kommentar:

  1. Håller med dig helt och hållet, man får väl ordna hundvakt eller nåt, precis som med barn. Eller så får man helt enkelt avstå och stanna hemma. En hund borde ju klara sig den lilla stunden som man är på bio tycker man. Kram

    SvaraRadera