söndag 16 januari 2011

Jobb

Ja, ikväll ska jag jobba, första gången sedan i november, på gymmet. Förra helgen var det snälla B-M som tog mitt pass,så får jag jobba ett åt henne, senare istället. Jag är lite orolig hur jag ska orka med, särskilt efter gårdagen, men det här handlar bara om 2 timmar 10 min´s bilväg hemifrån. Och som det verkar nu så kommer tjejorna att följa med för att träna, vilket alltid är roligt.

Maken har åkt iväg för att hjälpa en kompis att flytspackla i deras nya hus. Tuffla verkar lite bättre idag, är inte lika spak och gnäller inte lika lätt om jag kommer åt hennes rumpa, så det var nog bara en sträckning...vi får ha henne under uppsikt i några dagar och inte låta hundarna leka med varandra utomhus.

I morgon måste jag fixa en ny steriliseringstid till katten. Hon blir 8 mån i morgon och det är ju risk att hon sätter igång och börjar löpa när som helst.

kramen

2 kommentarer:

  1. Hoppas att det kommer att gå bra att jobba ikväll utan några större problem. Kram

    SvaraRadera
  2. hoppas det går bra ikväll, gör det säkert :)

    tack! ja vi är duktiga :D hihi!
    Kram

    SvaraRadera