lördag 8 januari 2011

Sveriges mästerkock

Åh, såg precis "reklamen" för Sveriges Mästerkock, som startar på onsdag. Åh vad jag LÄNGTAR tills det börjar!!

Tänk att JAG faktiskt var på audition i Stockholm till detta program !?! Var så himla kul! Tyvärr gick jag ju inte vidare, men det gjorde inget för jag fick så bra "bedömning" och de var sååå nöjda med min kräftsoppa. Att jag inte gick vidare berodde INTE på maten, utan mer på att vi var väldigt många ifrån "samma fack". Naturligtvis sökte de olika kategorier av folk, för det ska ju bli "bra tv" också, så klart, och vi var väldigt många 40+are som sökte.

Kanske kommer jag skymta förbi i någon vinjett el dyl...jag stod som nr 18 i kön och de filmade precis allt vi gjorde så vad vet man? (Nu är det inte SÅ viktigt, men kunde ju vara kul i af)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar