lördag 22 januari 2011

Lördag

Ja, hela natten har jag haft feber, och jag som normalt ligger på 36,2 på morgonen hade 37,4 då jag vaknade. Inte så mycket, men ändå feber...*grrr*

Mannen skulle till Örebro på sin kusins 40-årsfest idag, men i morse hörde jag honom ringa till sina föräldrar och säga att han inte åker med, för att jag hade feber och dottern F skulle ju in till S-holm och besöka Kulturama, inför gymnasievalet. Så han tar med sig ungdomarna in dit, medan jag ligger här hemma sjuk. Och då de kommer hem så ska vi ta något slags beslut om vi ska åka in till akuten eller ej...

Han är nog mer orolig än han vill visa. Har väl aldrig fått så många sms ifrån honom på veckorna (då han ju är borta och jobbar) som de här veckorna... <3 <3 <3

Så tyvärr mår jag inte bättre i dag heller :( Men ska ha en lugn och skön lördag på soffan, framför tv´n. Ska nog se klart på "The Terminal" idag, som jag har hemma från Lovefilm.se orkade bara inte se klart härom kvällen och gick och la mig...

Hoppas ni har en skön lördag med inte allt för många "måsten"

kramar

2 kommentarer:

  1. Det ger en större trygghet när han är hemma, man behöver inte vara på sin vakt 24 timmar om dygnet på samma vis som när jag är själv.

    Tack så mycket, jag hade kunnat ta en storlek mindre med, men jag gillar inte för tajta kläder, i alla fall inte nu.

    Men nu måste du bli frisk, krya på dig <3

    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket :) Nu är det bara att kämpa på.

    Men gumman då :(
    Lider verkligen med dig, kan inte vara kul att må så här hela tiden.
    Min kompis får oxå alla biverkningar man kan tänka sig, det är så fruktansvärt att man ska behöva ha det så.

    SvaraRadera