måndag 31 januari 2011

Så där ja!

Nu har jag jobbat några timmar...ja, sååå mycket var det ju inte att göra, så jobba och jobba..? Men jag hade i alla fall ett info-möte med 2 nya kunder, och 3 andra kunder som var förbi och handlade. Härligt!
I går levererade vi 2 kartonger till två kunder i N-e + att jag skickade iväg 2 veckoförpackningar till min kund i Sandviken också...ja, det rör på sig!

Nu ringde min Tupperware värdinna sedan i lördags också, hon behöver mer kataloger för det är flera som vill beställa :)

Tuffla har kommit hem och Kajsa är nöjd. Ja, Tuffla verkar också nöjd med att vara nära mig igen. Pappa å sin sida påstår att min hund har damp !?! Han säger att Jacko är LUGN i jämförelse med sin syster, och nu fick jag ett meddelande på Facebook ifrån en annan ägare ur samma kull, som också bor på Ljusterö, och som pappa varit och hälsat på under de här dagarna, och han kallade min hund för "den lilla studsbollen" ??? *hahaha*

Är väl bara att inse att jag fick den där spralliga, glada och lite vilda valpen som jag ville ha :)

Dottern A kom hem och lagar nu nudlar...har blivit mycket av den varan på sista tiden, då jag inte orkat laga mat åt dem...men det får väl vara ok just nu.

Dottern F är på kören och kommer om ca 1 timma...vi får se vad hon vill ha till middag..?

Så passerade eftermiddagen och det blev kväller... nu hägrar soffläge och vila för mig.

kramiz

2 kommentarer:

  1. Full rulle på dig tjejen, du som borde ta det lugnt kanske ;)
    Vara rädd om dig!
    Ska kolla din sida, har hört massa gott om Cambridge! men jag gillar mat....

    Kramen

    SvaraRadera
  2. Härligt man hör ju att det går framåt för dig. Så länge du tycker det känns okej så är det bara att köra på, och glöm inte bort att vila mellan varven. Kram

    SvaraRadera