tisdag 18 januari 2011

Jag som skulle ha det lugnt och skönt idag...

Ja ni...anfallet gick över vid 4-tiden imorse så ni må tro att jag var trött då jag vaknade vid 9...*GÄSP*

Tack snälla för kommentarerna om Felizias sång i kyrkan. :)

Vid 10-tiden kom vännen M och hade med sig lilla Harry. Alltså, han och Tuffla tycker verkligen om varandra. Han blir 9 månader nästa vecka. Ett riktigt litet charmtroll.

På tal om charmtroll så hittade jag Tuffla och Sasha i soffan igår kväll igen, och Sasha formligen LÅG på Tuffla och kramade henne, samtidigt som hon tvättade henne.


Då M åkt så hade jag ett infomöte med en ny kund, och efter det åkte jag in till Norrtälje för att leverera soppor, hämta ut paket, och handla lite. Jag hade beställt påslakan ifrån Jotex, 6 st + 12 örngott och 2 underlakan för 595 kr, tyckte jag var ett bra pris! I från Ellos hade jag beställt cremefärgat linnetyg, som jag ska sy hissgardiner till köket av.

Nu har jag äntligen parkerat i soffan igen, och räknar med att spendera kvällen här. Hoppas anfallet inte kommer tillbaka... :(

Köpte mig även nya nr av Hem Ljuva Hem, som jag älskar att gotta mig i..!

kramen

3 kommentarer:

  1. Nu får vi hppas du blir frisk i magen snart! Det går ju inte an att känna sig dålig.
    Vad mysigt det ser ut i soffan!
    Kramis från Mamma Mia

    SvaraRadera
  2. Ja, förutom att hundarna inte får vara i soffan, men DET är något som Tuffla helt missat, tror jag...*haha* Men de var sååå söta där de låg och gossade med varandra.

    Ja, jag ska nog ringa dr i morgon och höra vad de föreslår att jag ska göra?

    kram

    SvaraRadera
  3. vad bra du tränar :D
    jo men visst är det så, men det ska ju vara KUL också :) hihi!
    kram

    SvaraRadera