lördag 8 januari 2011

Kanske var det lite dumt, men...

Ja, nu gjorde jag nog något tokigt...eller...ja, jag är ju själv här hemma ikväll med dottern A. SÅ jag tog och röjde lite på köksbänkarna. Mår faktiskt mycket bättre om det är undanplockat där, men OJ - så TRÖTT jag är nu !?! Helt slut. Alltså, det är ju ingenting jag dör av, att torka och plocka i köket, men självklart ORKAR INTE min kropp det just nu...Så nu ska jag bara vila - lovar!!!

Vännen M kom över några timmar tidigare och vi invigde mina te-baljor, som jag fick i julklapp av döttrarna.

Jag hittade dem på Indiska, då jag var i Östersund i slutet av November och mmsáde en bild till dottern F och skrev: "2 st sådana här vill jag ha i julklapp" och så fick jag det :) Det är inte så många som kommer hit och dricker te och är vi flera får de väl dricka i andra muggar. De här baljorna är till M och mig, då vi har våra te-sessioner *smile* och de rymmer 5 dl så de är rejäla...

Tittar lite slött på Fångarna på fortet men är inte så koncentrerad. Ska nog ta och lägga mig ner på soffan och vila ordentligt nu, efter mitt "ryck" (men nu är det gjort!)

Kramelikram

1 kommentar:

  1. Hej Jenny!
    Tack för din kommentar på min blogg!! :D
    Jag drack mycket mera vatten idag och har lyckats än så länge att hålla mig till 3 c-kuren påsar! ;)

    Det där med att väga mig, kommer jag att fortsätta med den här veckan, men ska försöka att göra som du sade from vecka 2.

    Min konsulent är Marie Lindhe i Helsingborg.

    Kram

    Michelle
    http://minimizeme-2011.blogspot.com/

    SvaraRadera