fredag 21 januari 2011

Hm...feber?

Då jag kom hem ifrån mässan tog jag febern och då hade jag 36,6, vilket är helt normalt då jag ligger runt 36,2-4 en normal morgon. Men sedan steg den till 37,2, och nu har jag sovit en stund på soffan och har nu 37,4...så det går år FEL håll!

Troligtvis blir det så att mannen får skjutsa in mig till akuten ikväll. Risken är ju bara att jag blir KVAR där, och det vill jag inte...å andra sidan kan det ju vara kroppens sätt att säga ifrån nu, så jag kan ju inte ignorera det hur mycket som helst.

Då jag var på Huvudkontoret förra helgen fick vi 3 st nya bars - i nya smaker, och idag har jag faktiskt smakat på en (choklad/apelsin), så jag har i alla fall ätit LITE mer än tidigare ...

kram kram

senare: har nu pratat med vårdguiden och där tyckte de att jag kunde stanna hemma en stund, men om febern stiger eller om jag får frossa skulle jag absolut åka in. Så jag går och lägger mig nu och hoppas på att det går över.
Har faktiskt ätit ett par rostade smörgåsar med ost på...kändes som att kroppen ville ha något idag...får hoppas bara att magen inte reagerar FÖR mycket...men det lär väl visa sig...

3 kommentarer:

  1. Men din stackare... Att alltid va lite halvkrasslig :(
    Hur är det idag? Bättre hoppas jag.

    Kramen

    SvaraRadera
  2. Krya på dig! Låter inte bra detta med febern, hoppas att du skall få rätsida på allt detta. Kram

    SvaraRadera
  3. Krya på dig och bli frisk nu och lyssna på din kropp! Kramar från Mamma Mia

    SvaraRadera