söndag 30 januari 2011

Haha

Började titta på solsidan på tv4 play och rätt som det var började en repris av just det programmet på tv, så nu tittar jag på tv´n istället för på datorn. :)

Snälla kollegan K har lovat att ta mitt pass på gymmet i morgon, så jag slipper jobba där. Förhoppningsvis kommer jag ju igen till nästa söndag.

Då man är prenumerant på Norrtelje Tidning får man en massa erbjudanden och förmåner. I februari har de en drive på vår favorit restaurang i Norrtälje, "Ett Glas". Erbjudandet gäller "gå 2 st och ät en 2 rätters middag, till priset av en", så det ska vi försöka hinna med, mannen och jag. Blir trevligt!

kvällskramar

3 kommentarer:

  1. Åhh vad skoj att dom går i dina fotspår. Va stolt :)

    SvaraRadera
  2. Solsidan är riktigt skoj!!
    Kramis!

    SvaraRadera
  3. Kan bara ÄLSKA solsidan, längtar tills i kväll!

    SvaraRadera