måndag 17 januari 2011

Ond kväll

Ja, helt plötsligt bara slog det till...gallstensanfall - igen !!! :(
Alltså, nu VET jag ju vad det är, och kan ta det lite lugnt, men om inte medicinen hjälper måste jag nog åka in igen, i kväll...men då blir jag ju kvar och jag tänker kämpa in i det sista!
Envis - ja absolut, Dumdristig - kan hända, men jag vet ju att det inte är något farligt i alla fall...

Tittar just nu på när Simon & Thomas inreder en svit på ett slott. Jag ÄLSKAR ju inredning och tycker om sådana program, och det känns så där "lagom" just nu då jag inte orkar koncentrera mig så mycket...

Ja, nu ska jag lägga mig igen, ville bara tala om vad som händer här...tyvärr inget bra dock. Jag börjar bli fruktansvärt LESS på att ha den här kroppen nu!

megakramar

3 kommentarer:

  1. Uscha då.. att det inte blir bättre för dig.. Nu har du gått med det så länge. Jag såg en del av programmet, även jag gillar inredning. Så kul att se hur andra gör och vilket vackert slott dessutom.

    Kram

    SvaraRadera
  2. jag vet också
    och man önskar inte sin värsta fiende det
    hoppas du får ta bort skiten snart
    kramiz

    SvaraRadera
  3. Det är så fruktansvärt, jag hatar det!!! Och min dotter på 16 har börjat få problemet hon med!!! Suck....... Hoppas du blir bättre snart men det verkade ju så! Fin sång!

    Fint du gjort det!

    SvaraRadera