fredag 21 januari 2011

Mässa!

Ja, i morse åkte jag iväg på mässa. Kände redan på ditvägen att det kanske inte var det bästa beslutet jag tagit, men men...kära vännen S flög ju ner från Jämtland enkom för att gå på den här mässan med mig, så ... ja, det var bara att åka. Jag ÄLSKAR Formex-mässan, särskilt vår-mässan, då allt är ljust, vitt, rosa, grönt, lila gult osv och det riktigt SPRITTER i en med vårkänslor. Vissa montrar är så vackra att man bara njuuuter av att gå in där...

Och: som toppen på moset så var MARIA MONTAZZAMI där !!! Och jag var givetvis fram, och hon säger till sin bror: "-Kristiaaaan, kan du ta kameraaaan och ta en bild på ooooooss?" i värsta M.M - manér :)

Nu är jag hemma och har nog feber. Värken har startat och jag tror faktiskt att maken får skjutsa in mig till akuten ikväll, ialla fall om det fortsätter...we´ll see...

Nu ska jag kolla runt hos er och se vad som hänt då jag var ute och roade mig ;)
kram kram

1 kommentar:

  1. Härligt!! det kan ju vara värt en massa att bara få den bilden, jag tycker hon verkar så gullig men jag kan inte riktigt förlika mig med hennes tofsar ;) Kram

    SvaraRadera