söndag 16 januari 2011

Sitter på jobbet

Sista spinningpasset har precis slutat och det är bara 3 motionärer kvar här. Jag stänger kl 21 och måste säga att jag LÄNGTAR hem till mitt soffhörn/min säng...är jobbigt att sitta här och le, vara trevlig osv men det GÅR ju. Mina gulliga arbetskollegor tyckte inte alls att jag skulle vara här, men förstod väl att jag kände mig lite "tvungen" då jag redan varit "sjukskriven" ett tag för operationen.

Jaja, ska börja gå runt och tömma papperskorgarna nu och sedan är jag snart på väg hem igen :)

Kramen

5 kommentarer:

  1. Att du bara orkar!!! Kör försiktigt och gå hem och lägg dig;-) Har du kunnat äta lite mer nu?
    Mamma Mia

    SvaraRadera
  2. Spinning är härlig om man mår bra, skönt att det gick vägen, kan tänka mig att du är jättebra instruktör!
    Jag leta lite på din blogg men hittar inget om vad gör är för sjuk? Jag fattade inte det alls först för det står väl inget om det i din profil eller är jag helt väck....
    Kram och god morgon!

    SvaraRadera
  3. Ja, nu satt jag ju bara i receptionen så det är ganska lugnt.

    Malin: jag fick ett JÄTTE-gallstensanfall över nyår och blev inlagd den 1-4/1. Sedan dess har jag inflammation i gallblåsan och så länge som jag har inflammationen så kan de inte operera bort den(gallblåsan + stenarna)Jag har för det mesta SVINONT och går på Spasmofen, som bla innehåller morfin och kodein, för att över huvud taget kunna dricka något. Jag har inte ätit sedan nyårsafton. Men dr "ordinerade" mig att äta 3 shakes/dag för att få i mig näringen och det har jag försökt hålla.
    Gick ner 11 kg på 8 dagar pgr av att jag inte fick i mig något...sa bara svosch!

    Mamma Mia: jag tar mina 3 shakes, that´s it...men det är ju bra att jag får i mig dem i alla fall och jag känner ju att jag får mer kraft i kroppen.

    krameli

    SvaraRadera
  4. Godmorgon för mig nu.. eller ja, strax efter 12 gick jag ur sängen :) Så nu är jag ledig i 2 dygn och det skall bli så underbart gott. Kram

    SvaraRadera
  5. Åh, så gött det låter med ledighet - det är du värd efter ditt slit på jobbet! :)

    SvaraRadera