måndag 10 januari 2011

Och så kom isen...

Så klart: efter tö kommer is...är snorhalt ute :(
I dag känner jag mig lite piggare faktiskt. Skulle tro att min kropp tyckte om att få lite näring i sig. Har rasat 0,7 kg sedan igår.
Nu har jag 3 st spasmofen kvar och det STRESSAR mig. Men jag ringde sjukhusväxeln och vi luskade fram att det var kirurgavdelningen jag ska ringa till för att få ett nytt recept(inte visste väl jag, då jag låg på avdelningen varifrån läkarna som kollade mig kom :)och de har telefontid på eftermiddagen idag, så då får jag ringa.

Kompisen M´s man ska åka in till Norrtälje idag så jag kan få åka med in och handla lite, snällt. Får ju lappsjuka av att bara ligga här och jag behöver handla lite saker hit hem. Tror att det kan vara lite "nyttigt" för mig att komma ut lite, även om jag ju kommer vara helt slut efteråt.

I morgon börjar skolorna och vardagen igen - jihaaa! Skönt att komma i gång med alla rutiner igen.

Och ikväll börjar boxningen...*SUCK* Jag skulle ju ändå inte gå idag, pgr av ärroperationen, men jag skulle så GÄRNA vilja gå!!! Tror att vännen M och dottern F kommer att gå. Kikade på vårens Friskis-program och de har tagit bort danspasset som vi brukar köra på torsdagarna, men istället finns det ett box 75min-pass så då boxas vi istället. I övrigt kommer träningsschemat se ut som i höstas: Mån: Box 90 min, Ons core 60 min + dans 60 min, och så tors box 75 min.Sedan får man se hur mycket gymtid man hinner med att klämma in emellan.

kramkram

4 kommentarer:

  1. Haha ja jag försöker sprudla energi, ibland går de bättre än annars ;)
    Super bra att du mår bättre, hoppas det fortsätter gå åt samma håll nu :D

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket :)

    Ja jag känner mig mycket piggare och jag har till och med tatt tag i all vikning av tvätten :)
    träning blir det ikväll :)

    Vad bra att du fick behålla shaken :)
    Ett steg i rätt riktning :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Om du ser en etta däruppe, så är jag först med att följa din blogg, grejen var det att jag skulle ha gjort det innan men har blivit avglömt, men nu finns jag där. Så jag kan ha koll på dig ;)

    Du skall se att du snart kan börja boxas igen och då lär du ta igen allt som du har förlorat ;)

    Kram

    SvaraRadera
  4. *haha* Nett tack för att du vill följa min blogg!
    Ja, det här med boxningen har blivit nästan ett beroende för mig - det är verkligen MIN grej! Jag boxas ju oftast med dottern och hon brukar säga: "Måste du se så arg ut mamma?" och "Vem är du arg på nu då?" :)

    Men det är ett helt underbart sätt att få ur sig energi och man är totalt nollställd efteråt.

    kram

    SvaraRadera