måndag 31 januari 2011

Tillbaka och ute skiner solen!

Tänk så mycket bättre det känns då solen tittar fram!
Jag var till Älmsta och handlade lite och gick även på apoteket och bunkrade lite.
Pappa kommer hit med Tuffla senare idag. Jag känner att jag saknar henne och faktiskt verkar Kajsa lite låg också, då flocken inte är samlad här hemma. Så det blir skönt att få hem henne, även om det också kräver lite mer av mig. Kajsa kan ju ta det lugnt och nöjer sig med att få springa av sig på tomten, medan Tuffla ju har mer energi att få ur sig, men tjejorna hjälper mig så gott de kan.

I dag ska det komma 2 nya kunder som ringt och bokat in sig. Spännande. Sådant ger en alltid energi, och det behöver jag idag.

Så, även om jag har ondare idag igen så försöker jag titta ut och känna solens energi som flödar i mig och ger mig styrka och ett gladare humör :)

Love,

2 kommentarer:

  1. Det låter som om du är på banan igen. Hoppas det onda håller sig i schack. Jag har soffmys med min sjukling och eftermiddagen blir nog likadan.
    Kramis från Mamma Mia

    SvaraRadera
  2. Men humm... vad har jag missat? Två kunder? tilllvad?

    Jag ska erkänna jag är med beroende av Cola light... eller zero...

    SvaraRadera