tisdag 11 januari 2011

Städat lite

Ja, fastän jag mår så dåligt så måste ju vissa saker göras, det kan inte hjälpas. Båda hundarna hårar just nu så jag tog snabeldraken på en tur över golven. Skönt att få det gjort, även om det vara jobbigt.

Vännen M åker och hämtar ut mer medicin till mig <3 (Hon fick en fullmakt då jag gjorde bukplastiken, och det är ju väldigt praktiskt) Jag är orolig över henne. Hon mår så dåligt psykiskt, och jag kan inte hjälpa henne. Redan i Oktober sökte hon hjälp och hittills har hon fått träffa terapeuten/psykologen TVÅ GÅNGER ??? Någon gång var den där människan sjuk, någon gång hade hon ledigt osv osv Man blir ju MÖRKRÄDD !!! Är tur att M har sina små barn för annars säger hon att hon nog hade gett upp livet just nu...och vad gör läkarna åt detta??? Nada! Inte konstigt att folk hinner ta livet av sig innan de fått hjälp då det går så här trögt... Fick en kallelse till mammografi - i år igen? Jag trodde man gjorde det var annat år? Fick tid den 3/2, men ska ringa och höra om jag kan få bli kallad till hösten istället. Är ju lite osäkert just nu, vad jag gör den 3:e. I dag kom även kallelsen till Kirurgen, 9:e feb (men det sa ju dr till mig då jag ringde igår) Svärmor ringde och undrade hur det var med mig. Tycker det är lite jobbigt att hela tiden behöva svara att det inte är något bättre...men det är ju precis SÅ det är...*SUCK* Maken är visst i Nacka och jobbar så han funderade på att åka förbi och hälsa på den enda valpen vi ännu inte träffat sedan de flyttade, Larry. Vi får väl se om han får tid över. Tänk, valparna blir 2 år i juni - vad FORT det går!?!


Kajsa o Tuffla = mor och dotter <3

1 kommentar:

  1. Vad du kämpar på!! Låter jobbigt att inte ens kunna planera sin egen tid...

    sv: Ja du vad det är som gör att det växer har jag ingen aning om.. gödsel ;)

    SvaraRadera