lördag 29 januari 2011

Så olika

Tittar på "Så olika" på tv...var ett tag sedan jag såg den, och det var väl egentligen ingen film som riktigt "fångade" mig, men nu ser jag den igen, pgr av att det inte finns så mycket annat att titta på på tv.

Har sammanställt dagens demonstration och skrivit rent alla lappar på "riktiga" beställningslistor. Vilken tur att det var just det här gänget, som är så TW-vana, som jag missade att ta med trycksaker till *S*

Mannen har precis åkt iväg för att hämta upp dottern A hos hennes kompis. Hon ville sova över där, men då hon sov hos en annan kompis igår så sa jag nej. Det här är också den kompisen som röker, och som har en mamma som "tillåter" att hon röker, "fast högst 2 cigg/dag" ??? HUR kan man tillåta det? Ungarna är 13 år !?! Nej, så vi bestämde att mannen skulle komma och hämta hem henne istället.

Missade ju "Solsidan" i söndags så ska se om den finns att se på tv4 play...

kramen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar