fredag 14 januari 2011

ok, jag ger mig då...

Har i några dagar försökt leva utan spasmofen, eftersom de nu är så beroendeframkallande så känns det ju så där att behöva ta dem, men måste man så måste man ju...och nu har jag insett att jag måste. Det GÅR inte att dricka utan att ha tagit dem. Det gör lika ont i magen nu, som det gjorde tidigare. Skittrist, och jag hatar då folk frågar hur jag mår, om jag är något bättre, för jag måste ge dem det trista svaret att Nej, det är jag inte... :(

Men jag hoppas på att det ska gå över till nästa vecka (det sista som lämnar människan är visst hoppet, har jag läst/hört någonstans *haha*)

Jag vill INTE bli opererad om inflammationen fortfarande är kvar, för med min sjukvårdsbakgrund kan det bara betyda katastrof...det strular alltid då de ska göra något ingrepp på mig, det bara ÄR så...står det en biverkning som endast drabbar 1 av miljonen så kan ni lita på att JAG är just den personen...men jag har blivit van genom åren...

Nej, usch, behövde bara gnälla av mig lite och det är väl lite det jag har bloggen för, för att kunna "skriva utav mig" visa känslor.

kramen

5 kommentarer:

  1. du har helt rätt, bloggen är din och du får gnälla bäst fan du vill ;)

    tack ska du ha :D

    ja jätte bra tips, hehe!

    SvaraRadera
  2. haha ja det kan du ha tycker jag! tävlingar e skoj :D
    varsegod, kul att kunna hjälpa till ibland ;) hehe

    SvaraRadera
  3. Jag vågar heller inte andas förän min operation är gjord. Magsjuka på två avdelningar på arbetet. Vi ligger i mitten och vi delar skötrum med en avd. Tänk om blir förkyld lagom till onsdag? Lite torrhosta har jag men inget mer och låt det stanna vid det!!!
    Hoppas att du piggar på dig och gör ingen mer nytta nu utan sträck ut dig i soffan.
    Kramis Från Mamma Mia

    SvaraRadera
  4. Du ska väl få lov att gnälla i din egen blogg toka!! Passar det inte läsaren får dom väl klicka på krysset!
    Jag tycker synd om dig att fajtas... trist.. hoppas att du får må bra snart!!!!!

    Jag dog av skratt när du skrev om din arm... hahahha

    SvaraRadera
  5. Hoppas verkligen att du blir bättre och slipper operera dig!!

    Krya på dig!

    SvaraRadera